Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, maar met een tatoeage is dit natuurlijk wel iets waar je de rest van je leven tegenaan moet kijken. Natuurlijk is het aan jou om je te verdiepen in de mogelijkheden en kwaliteiten van meerdere artiesten. Maar mocht er toch iets misgaan kun je met je tattoo klachten ook bij ons terecht.
Met ons platform willen we de dialoog tussen Tattoo shop en klanten verbeteren, om ervoor te zorgen dat u een tevreden klant wordt! Op deze manier willen we ook voorkomen dat de klant z’n ontevredenheid gaat strooien op diverse forums en prikborden.
De shops die vermeld staan op Tattoo Platform zijn stuk voor stuk beoordeeld door professionals. Het zijn shops waar ze weten wat ze doen en waar je met een gerust gevoel naartoe kunt gaan. Die kwaliteit willen we ook behouden. Zodra we vaker gegronde tattoo klachten krijgen over een bepaalde tattoo shop, zullen we hierin actie ondernemen en eventueel desbetreffende shop verwijderen uit ons overzicht. Heb je een gegronde klacht, compliment of suggestie, dan kunnen we dit bespreken met desbetreffende shop en naar een passende oplossing zoeken.
Beschrijf daarom zo uitvoerig mogelijk waar u tegenaan bent gelopen en welke oplossing u van de shop vraagt. Maak gebruik van beschaafd Nederlands en vermijd beledigende, bedreigende of discriminerende taal.
Ook kunt u bij ons reacties kwijt over de “zolderkamer specialisten” of “thuisprikkers” die dagelijks mensen verminken. Wil je een melding doen, geef dan zoveel mogelijk info, zoals: flyer, visitekaartjes, website of foto’s, zodat we dit in samenwerking met de Belastingdienst, GGD en de nVWA grondig kunnen aanpakken!
Indien u een klacht wilt melden, kunt u dat hier doen.